Städuppdrag med helhets­perspektiv

Vi vill se till helheten vid våra städuppdrag. Framför allt arbetar vi för att motsvara kundens önskemål.

Hur kan vi hjälpa dig?

Utbildning och kvalitets­garanti

Med utbildad personal och kvalitets­garanti kan vi säkerställa att du som kund blir nöjd.

Personalen är utbildad inom städområdet. Vi utbildar vår personal inom ergonomi så att de inte ska skada ryggen eller få andra arbetsskador när de städar. Det städmaterial vi använder är anpassat efter ändamålet.

Nöjd kundgaranti

Den kvalitets­garanti som vi har innebär en "nöjd kundgaranti", som garanterar kunden att vi åtgärdar det som inte är tillfredsställande. Skulle något hända under städuppdraget, så täcker försäkringar eventuella skador. Reklamationen ska vara uppmärksammad hos Britts Städ & Hemservice inom två dagar.

Historik

Vi har haft företaget sedan 2010. I början hette det Östersunds städservice med verksamhet enbart i Östersund med närområde. 

Britts Städ & Hemservice har F-skattsedel och är momsregistrerad.